Svi smo svesni da nam je 2020. godina iz korena promenila živote i način na koji radimo i upravljamo biznisima. Tako su i kompanije svih veličina i delatnosti, kako u našoj zemlji, tako i u inostrantstvu, prinuđene da se prilagode “novoj normalnosti”.
Media Markt, kao jedan od najvećih trgovinskih lanaca tehničke robe u Evropi, sa više od 1000 prodavnica, je pomoću Algotech Austrije i rešenja za digitalno upravljanje redovima (digital QMS), u rekordno kratkom roku uveo sistem koji je unapredio i ubrzao sam proces online naručivanja i preuzimanja robe.
Naime, u čak 53 prodavnice širom Austrije, za samo nedelju dana, je implementiran sistem za digitalno upravljanje redovima odnosno online zakazivanje i rezervisanje termina za sigurno i bezbedno preuzimanje naručene robe putem njihove online prodavnice.
Kako funkcioniše Click & Collect način kupovine u Media Markt-u?
Kako je u Austriji i dalje na snazi lockdown usled suzbijanja Korona virusa, glavni način za prodaju proizvoda je putem njihove online prodavnice.
Samim tim, Media Markt je želeo da unapredi i obezbedi sigurno i brzo preuzimanje naručene robe u svojim prodavnicama širom Austrije, a da pritom izbegne stvaranje gužvi i redova.
Naime, nakon što kupac naruči proizvod na online prodavnici, pruža mu se mogućnost da robu preuzime u jednoj od 53 prodavnice.
Jednostavnim klikom na link koji je dobio putem maila, kupac lako i brzo bira željenu prodavnicu, nakon čega dobija mogućnost da izabere datum i tačno vreme u koje želi da prezme svoju robu.
Na taj način, iz udobnosti svoga doma, brzo i bezbedno izvršava rezervaciju termina. Kupac će takođe dobiti i SMS notifikacije sa informacijom o svom rezervisanom terminu, kao i podsetnike kada se termin za preuzimanje bude približio.
Tako se sprečava da se više kupaca u jednoj prodavnici pojavi u isto vremene, čime se štite i zaposleni i sami kupci Media Markt-a, ali poštuju i propisi koje je donela sama država.
Ovaj inovativan način za digitalno upravanje redovima (digital QMS), pruža mogućnost mnogim biznisima da trajno reše problem stvaranja gužvi i redova, a da pritom u velikoj meri povećaju zadovoljstvo svojih korisnika i kupaca.
Online sistem za zakazivanje termina se može koristiti i u sledećim delatnostima: bankama i osiguranjima, ostalim finansijskim ustanovama, javnim institucijama, uslužnim delatnostima, zdravstvenim ustanovama i drugim. Više informacija o rešenju za Digitalno upravljanje redovima, možete naći OVDE.