Kako će prodavnice i druge uslužne delatnosti organizovati upravljanje redovima i brojanje ljudi u objektima? Svi jedva čekamo ukidanje vanrednog stanja i vraćanje života u normalu. No, nameće se pitanje – Da li će nam normala biti ista kao i pre pandemije Covid-19?!
Mnogo toga više neće biti isto! Pre svega upravljanje redovima i brojanje ljudi u objektima će većini biti izazov na koji će morati da odgovore.
Moraćemo više da mislimo o svom i zdravlju svojih klijenata i/ili kupaca. Celokupna situacija sa virusom koji se tako brzo i lako prenosi je izmenila način na koji razmišljamo o procesu kupovine, bilo da smo prodavci ili kupci.
Neki biznisi i neke industrije će se mnogo brže oporavljati od posledica pandemije. Mnogo lakše će svoje poslovanje prilagođavati novonastalim okolnostima i svesti ljudi da je potrebno da budu fizički distancirani jedni od drugih.
Kako upravljati redovima i izbeći gužvu?
Upravljanje redovima i brojanje ljudi, pa i termovizijska merenja postaju naša svakodnevnica.
Kada bude ukinuto vanredno stanje i kada restriktivne mere više ne budu na snazi, ostaće nam potreba da se fizički distanciramo jedni od drugih kako bi sprečili eventualno širenje virusa. Redovi i gužve na kasama i šalterima kakve smo do sada imali, sa ovakvom svešću postaju nezamislive.
Upravljanje redovima je moguće uz inovativno rešenje Linistry. Ono omogućava da se izbegnu gužve u filijalama i da se rezerviše mesto u redu, bez da se pravi gužva unutar zatvorenog prostora.
Ovo rešenje je moguće implementirati i u poslovanje kozmetičkih i frizerskih salona, te u teretanama i fitness centrima, koji se do sada nisu suočavali sa potrebom za brojanjem ljudi u objektu. A, kako su ovi objekti dobili dozvolu da počnu sa radom, moraće da vode računa o tome koliko ljudi se nalazi unutar objekta. Linistry je rešenje koje je, pre svega, namenjeno:
- Bankama i osiguranjima
- Ostalim finansijskim ustanovama
- Javnim institucijama
- Uslužnim delatnostima
- Zdravstvenim ustanovama
- Organizatorima događaja
Kako može da nam pomogne Digital Signage?
Digital Signage predstavlja prikazivanje videa, slika i teksta na digitalnim displejima. Polako postaje standardizovana usluga u oblasti komunikacije sa klijentim ili kupcima, kako u zatvorenom prostoru, tako i napolju.
Poput velikog američkog lanca marketa Wallmart-a i naši veliki marketi ograničavaju broj kupaca po kvadratnom metru. Ovaj proces bi trebalo automatizovati brojačem ulazaka i displejima koji prikazuju koliko se osoba nalazi unutar objekta. Međutim, Digital Signage nudi i mogućnost merenja telesne temperature kupaca kako bi se izbeglo širenje virusa.
Zato je Digital Signage idealan kao rešenja za brojanje ljudi u objektu u realnom vremenu i prikaz termo snimka, koji identifikuje posetioce sa povišenom telesnom temperaturom.
Ovakva rešenja se dosta lako i brzo implementiraju u postojeći način poslovanja i pružaju lako i jednostavno upravljanje podacima.
Kako unaprediti onlajn prodaju?
One prodavnice koje su već imale onlajn šopove, mnogo lakše su podnele suočavanje sa pandemijom. Ono što je za njih bio izazov jeste nesmetana mogućnost poručivanja, distribucija i upravljanje skladištima. Da bi ovaj proces za krajnjeg korisnika, odnosno kupca, bio prijatan potrebno je da funkcionišu svi elementi – od kontakt centra, preko upravljanja skladištima do distribucije.