m:tel u Crnoj Gori, kao deo Telekom Srbija grupe - jedne od vodećih telekomunikacionih kompanija na Balkanu, implementirao je Aurora softversko rešenje kompanije Algotech, kao platformu za upravljanje upitima i reklamacijama korisnika u cilju daljeg unapređenja korisničkog iskustva i komunikacije sa klijentima. 

Algotech, regionalni lider u domenu implementacije kontakt centara i sistema za unapređenje korisničkog iskustva, razvio je Aurora softversko rešenje sa osnovnom namenom da unapredi brigu o korisnicima u servisnim organizacijama. Aurora je dizajnirana da unapredi kvalitet korisničkog iskustva standardizacijom komunikacije i servisnih aktivnosti, čime se uvećava stepen njihove upravljivosti i merljivosti, što dovodi do smanjenja troškova uz zadovoljne klijente i zaposlene. Interakcija sa klijentima obavlja se kroz višestruke komunikacione kanale web self-service, IVR, kontakt centar.


Aurora rešenje je prilagođeno kompanijama koje imaju potrebe za intenzivnom komunikacijom sa klijentima, kao što su banke, osiguranja, telekomunikacione kompanije, avio-kompanije (saglasno sa EU direktivom 261/2004).

Benefiti implementacije softverskog rešenja Aurora su:

  • optimalno upravljanje upitima i potraživanjima klijenata,
  • unapređenje brige o korisnicima uslužnih organizacija,
  • efikasno rešavanje problema u komunikaciji sa klijentima standardizacijom usluga i efektivnom komunikacijom u segmentu reklamacija klijenata,
  • dobijanje potrebnih informacije od klijenata već u prvoj interakciji sa klijentima,
  • centralizovana baza podataka svih upita kupaca,
  • usaglašenost regulatornih zahteva i izveštavanja, odnosno Aurora će obezbediti da vaši procesi i izveštavanje ispune odgovarajuće regulatorne zahteve,
  • pomaže standardizaciji procesa i komunikacije koristeći unapred definisane šablone, čime se unapređuje nivo upravljanja i povećava merljivost rezultata, izgradjuje interna baza znanja, što dovodi do smanjenja troškova i većeg zadovoljstva kako klijenata, tako i zaposlenih.

Više informacija o Aurora softverskom rešenju može naći ovde.

 

Povežite se sa nama

Prijavite se na newsletter

Vaš e-mail neće biti zloupotrebljen

Kontakt

Adresa: 11030 Beograd, Požeška 60, Srbija
Telefon: +381 11 353 7600
Faks: +381 11 353 7601
E-mail: info@algotech.rs

 

 

      

Copyright © 2017, Algotech
Nahoru